تکلیف آزمون پایه ششم هم مشخص شد
نویسنده : بهمن قره داغی - ساعت ٧:٤٧ ق.ظ روز ٢٦ فروردین ۱۳٩٤
متن نامه ابلاغی دفتر آموزش دبستانی به استان ها :
با سلام و احترام ؛ از آنجا که واحد های آموزشی و آموزگار
ملزم است ، گزارش پیشرفت تحصیلی- تربیتی دانش آموز را
در هر ماده درسی بر اساس ارزشیابی های به عمل آمده
فرایندی (کتبی ، شفاهی و عملی ) و اطلاعات جمع آوری شده
در پوشه کار و دفتر مدیریت فرایند های کلاسی، تحلیل و تفسیر
نموده و در طول هر نوبت با توجه به اهداف آن درس، در دو
نمون برگ الف و ب مصوب در سیصد دهمین جلسه کمیسیون
اساسنامه ها و مقررات تحصیلی شورای عالی آموزش و
پرورش به تاریخ 23/10/93 به شکل توصیف عملکرد
و مقیاسهای رتبه ای خیلی خوب، خوب، قابل قبول، نیازمند
آموزش و تلاش بیشتر و نیازمند آموزش و تلاش مجدد ،
توصیف و گزارش کند.
بر این اساس انتظار می رود استان ها در نوبت دوم و شهریور
، برای دانش آموزان پایه ششم ، گزارش پایانی پیشرفت
تحصیلی– تربیتی (فرم الف –ب ) بر اساس بررسی های طی
سال تحصیلی و عملکرد آزمون پایانی با در نظر داشتن موارد
زیر، اقدام نمایند: