مجید تریوه
مجید تریوه

مجید تریوه

راهنمای علوم تجربی پنجم ابتدایی

 

                   راهنمای علوم تجربی پنجم ابتدایی شامل 12فصل می باشد . خدمت همکاران محترم قرار می گیرد.

 

           فصل اول              فصل دوم              فصل سوم           

 

          فصل چهارم                 فصل پنجم           فصل ششم 

        

         فصل هفتم                  فصل هشتم               فصل نهم    

  

         فصل دهم              فصل یازدهم                 فصل دوازدهم

نظرات 1 + ارسال نظر
سرباز معلم جمعه 10 مهر 1394 ساعت 16:38 http://tanha13705.blogfa.com

سلام اقای تریوه خسته نباشی ببخش مزاحم شدم لطفا برا من که معلم پایه سوم دبستان هستم خیلی مشکل دارم در همه دروس اگه یه برانه اموزشی کامل سوم یا تک تک بگی بخرم و مطالعه کنم متشکرم محمد اسلامی شهرستان بیله سوار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.